Campagnes

What’s your story? 

Heb jij een goed verhaal te vertellen?

Je hebt een mooi merk in handen. Het verhaal er omheen is sterk. Je weet dat dit voor veel mensen interessant zal zijn.

Wil je jouw enthousiasme (online) delen met de doelgroep?

Als je eenmaal begint met praten over je product of dienst dan ben je niet meer te stoppen! Maar het is ook zo magnifiek!

Weet je wat je doelen zijn en welke resultaten je campagne moet opleveren?

Je hebt de basis al op orde. Je weet wat je wilt en wanneer je dit gedaan wilt hebben.

Heb je hulp nodig bij het opzetten van de campagne?

Je hebt wel een idee wat je ongeveer wil, maar hoe en wat en waarom weet je eigenlijk niet.

Of wil je meer aandacht besteden aan je product en het project management uitbesteden?

Je vindt het heerlijk om te communiceren over je merk, maar je houdt je liever bezig met het product zelf.

Ik help je er graag bij!

Samen met jou kan ik de perfecte campagne verzinnen voor je merk. Het enige wat ik van jou nodig hebt is het verhaal en het uiteindelijke doel en ik zorg ervoor dat het wordt uitgewerkt in een hands-on campagne.

Wat krijg je ervoor?

  • Een uitgewerkte communicatiecampagne.
  • Een creatief concept.
  • Een overzicht met de passende middelen voor jouw doelgroep.
  • Een afgebakende doelgroep. Een specifieke groep mensen die nauw aansluiten bij jouw merk.
  • Keywords en trends passend bij jouw product of dienst.
  • Key-messaging. Wat zijn de boodschappen die je wilt overbrengen?
  • Planning. Een geadviseerde tijdlijn waarop je de middelen inzet.
  • Een voorstel voor de uitvoering.
  • KPI’s. Meten is weten. Stel kritische doelen op zodat je kunt meten waar een campagne aan moet voldoen.

Dit is handig wanneer:

  • Je weet welk verhaal je wilt vertellen.
  • Je meer naamsbekendheid wilt genereren voor je product of dienst.
  • Je meer engagement wilt met de doelgroep.
  • Je geen idee hebt hoe je een campagne opzet.
  • Je al je aandacht wilt besteden aan je product of dienst.
  • Je niet zo goed weet waar je moet beginnen.
  • Communicatie en marketing niet jouw sterkste kant is.
  • Je graag wat sturing zou willen krijgen bij het genereren van meer naamsbekendheid.
  • Je advies wilt inwinnen over de beste communicatiemiddelen.
  • Je geen kostbare tijd wilt verspillen.
  • Je geen dubbel werk wilt doen.
  • Je opzoek bent naar creatieve manier om je product of dienst onder de aandacht te brengen.
  • Je een mooi merk hebt, maar niet weet hoe je het snel succesvol op de markt moet zetten.

Laat de beste versie van jouw purpose zien.