Content

Tijdsbesparende teksten

Weet jij alles over je product? 

Leef je het? Droom je het? Heb je het (bijna) nergens anders over?

Zit het verhaal vlijmscherp in gedachten? 

Je hebt het al zo vaak vertelt, aan zoveel mensen.

Maar vind je het moeilijk om het pakkend op papier te zetten? 

Tja.. zo’n blanco vel. Wat moet je daar mee?

Wil jij graag thought leader zijn in jouw vakgebied? 

Voor alle kennis en kunde moeten mensen bij jou zijn.

Of een persbericht versturen naar journalisten? 

Jouw verhaal mag namelijk in de krant!

Aansprekende social media berichten delen?

Hoe krijg ik creatieve korte teksten met mooie bijpassende foto’s?

Bovenaan Google verschijnen dankzij ijzersterke websiteteksten? 

Is het magie? Zijn het kopjes koffie bij Google? Of is er een andere manier?

Of ben je een beetje romantisch en wil je graag een business-memoire laten schrijven? 

Jouw bedrijfsverhaal uitgeschreven. Van begin tot eind. Met al het leuks ertussenin.

Maar heb je geen idee hoe je de letters op de juiste manier op papier kunt krijgen? 

Dat klinkt wel juist.

Geen enkel probleem! 

Ik schrijf het graag voor je op. Ik vertaal jouw stem naar een verhaal en schrijf dat in jouw handschrift op. Zo kun je wél het verhaal vertellen, maar hoeft je er niet voor te gaan zitten. Dit doe ik voor persberichten, blogs, (online) artikelen, whitepapers, business cases, mailings, social media, website teksten, SEO teksten, purpose story, narrative, key messages of een short business memoire.

Wat krijg je ervoor?

  • Rust. Je hoeft je niet meer druk te maken over je geschreven content.
  • Resultaat. Ik pas iedere tekst aan op jouw merk, het medium en de doelgroep. Zo bereik je meer met minder.
  • Ik geef letters aan de stem van jouw bedrijf.
  • Berichten waarin de doelgroep zich volledig herkent.
  • Content die past bij het medium. Een social media bericht schrijf je anders dan een blog bijvoorbeeld.
  • Teksten waar jij blij van wordt.

Handig wanneer

  • Je graag je verhaal wilt vertellen, maar niet weet hoe je het moet opschrijven.
  • Je al moe wordt bij de gedachte aan een blank vel papier.
  • Je volledig de focus wilt leggen op je merk.
  • Als je het maken van social media berichten niet leuk vindt.
  • Je niet zo goed weet waar je moet beginnen of wat je moet vertellen.
  • Schrijven niet jouw pluspunt is.
  • Je graag advies zou willen krijgen over wat je wel en niet kunt delen.
  • Je geen kostbare tijd wilt verspillen.

Het is nooit te laat om je beste verhaal uit te schrijven.