Snack Strategie

Dé ministrategie

Ben jij net begonnen met je bedrijf? 

Ik heb de stap genomen en sta te popelen om écht te beginnen.

Als zzp’er of kleine ondernemer? 

Klein beginnen en zorgen voor een groot resultaat toch?

Heb jij een fantastisch concept maar een klein budget? 

Als starter heb je natuurlijk nog niet zo veel verdiend.

Iets waarvan de wereld een beetje beter wordt? 

Met jouw product scoor je zeker good karma punten. Keer op keer op keer.

Wil je publiek laten kennismaken met jouw purpose maar weet je niet hoe? 

Je weet precies wie dit wel kan gebruiken en dat zou je ze graag willen vertellen.

Daarmee wil ik je graag helpen. 

Door het opstellen van een beknopt strategisch plan geef richting en sturing in het uitdragen van jouw purpose en het genereren van meer naamsbekendheid. Daarna kan de uitvoering beginnen.

Wat krijg je ervoor?

  • Een duidelijke kern. Wie ben je? Waar staat het merk voor? Wat wil je vertellen? Wat wil je realiseren?
  • Een afgebakende doelgroep. Een specifieke groep mensen die nauw aansluiten bij jouw merk en die eenvoudig te targeten zijn.
  • Storytelling. Een duidelijk verhaal. Waarom doe jij wat je doet?
  • Key-messaging. Wat zijn de boodschappen die je wilt overbrengen?
  • Middelen. Een overzicht van de geschikte middelen die aansluiten bij jouw merk, kern, doelgroep en verhaal.
  • Planning. Een geadviseerde tijdlijn waarop je de middelen inzet.
  • KPI’s. Meten is weten. Stel kritische doelen op zodat je kunt meten waar een campagne aan moet voldoen.

Handig wanneer:

  • Je net begonnen bent en maar een bescheiden budget hebt.
  • Je een mega ambitieus einddoel hebt, maar niet goed weet hoe je daar moet komen.
  • Je al je aandacht wilt besteden aan je product of dienst.
  • Je niet zo goed weet waar je moet beginnen.
  • Communicatie en marketing niet jouw sterkste kant is.
  • Je graag wat sturing zou willen krijgen.
  • Je advies wilt inwinnen over de beste strategie.
  • Je geen kostbare tijd wilt verspillen.
  • Je geen dubbel werk wilt doen.
  • Je goed bent in nadenken, maar het moeilijk vindt het op papier te zetten.
  • Je opzoek bent naar een strategisch pad om te volgen.
  • Je een mooi merk hebt, maar niet weet hoe je het succesvol en snel op de markt moet zetten.

Een doel zonder een plan is niets meer dan een wens.