Strategie

Shine your brand!


Heb jij een fantastisch concept? 

Jij hebt iets gemaakt wat onmisbaar is voor je doelgroep.

Een product of dienst waar jouw hart sneller van gaat kloppen? 

Je hebt er met hart en ziel aan gewerkt en je staat er voor de volle 100% achter. Dit wil je met de héle wereld delen!

Iets waarvan de wereld een beetje beter wordt? 

Hiermee scoor je zeker good karma punten. Keer op keer op keer.

Wil je publiek laten kennismaken met jouw purpose? 

Je weet precies wie dit wel kan gebruiken en dat zou je ze graag willen vertellen.

Wil je weten wat de beste manier is om je boodschap te verspreiden?

Zodat je het niet zelf hoeft uit te zoeken en veel te veel tijd kwijt bent aan research en testen? Met alle gevolgen van dien?

Wil je weten welke kanalen het beste passen bij jouw concept?

Moet je kiezen voor Facebook, Instagram, Twitter? Alle drie? Of liever (online) magazines, kranten, radio of tv?

Daarmee wil ik je graag helpen!

Door het opstellen van een strategisch plan verlichten we het pad naar succes, het uitdragen van jouw purpose. Daarna kan de uitvoering beginnen.

Wat krijg je ervoor?

Je krijgt een hands-on strategisch plan wat je zelf zou kunnen uitvoeren, maar waarvan je de uitvoering ook zou kunnen uitbesteden aan mij of een collega/werknemer.

  • Een duidelijke kern. Wie ben je? Waar staat het merk voor? Wat wil je vertellen? Wat wil je realiseren?
  • Een afgebakende doelgroep. Een specifieke groep mensen die nauw aansluiten bij jouw merk en die eenvoudig te targeten zijn.
  • Storytelling. Een duidelijk verhaal. Waarom doe jij wat je doet?
  • Key-messaging. Wat zijn de boodschappen die je wilt overbrengen?
  • Middelen. Een overzicht van de geschikte middelen die aansluiten bij jouw merk, kern, doelgroep en verhaal.
  • Planning. Een geadviseerde tijdlijn waarop je de middelen inzet.
  • KPI’s. Meten is weten. Stel kritische doelen op zodat je kunt meten waar een campagne aan moet voldoen.

Dit is handig wanneer:

  • Je een mega groot einddoel hebt, maar niet goed weet hoe je daar moet komen.
  • Je al je aandacht wilt besteden aan je product of dienst.
  • Je niet zo goed weet waar je moet beginnen.
  • Communicatie en marketing niet jouw sterkste kant is.
  • Je graag wat sturing zou willen krijgen.
  • Je advies wilt inwinnen over de beste strategie.
  • Je geen kostbare tijd wilt verspillen.
  • Je geen dubbel werk wilt doen.
  • Je goed bent in nadenken, maar het moeilijk vindt het op papier te zetten.
  • Je opzoek bent naar een strategisch pad om te volgen.
  • Je een mooi merk hebt, maar niet weet hoe je het snel succesvol op de markt moet zetten.

Stel je eens voor. Je dromen zijn waargemaakt. Ja vijfjarenplan is behaald. Je krijgt fan-brieven van klanten. Gedurfd? Ambitieus? Ja. Maar alleen zo behaal je jouw doelen.