Workshops

Show, don’t tell

Zou jij wel willen weten hoe je zélf meer naamsbekendheid kunt genereren voor je merk? 

Heb je het idee dat ‘je altijd maar wat doet’ zonder dat je weet wat het je nou eigenlijk oplevert?

Welke communicatiemiddelen je kunt gebruiken? 

Kies je liever voor wat je interessant, leuk of makkelijk vindt? Wat het meest voordehand liggend is? Of heb je een strategie?

Welke content zet je in? 

Video, tekst, podcast? 

Hoe kies je voor de juiste content? 

Wat vindt jouw doelgroep nou echt interessant? Wat blijft ze bij? Waarvan komen ze in actie?

Hoe ziet een goede contentplanning eruit? 

Planning is key. Maar waar begin je? Wat en hoe plan je in?

Misschien wil je zelf gaan bloggen? 

Lijkt het je leuk om zelf te schrijven? Om thought leader te worden binnen je vakgebied? Maar weet je niet waar te beginnen?

Of aansprekende social media berichten schrijven? 

Je hebt een mooie afbeelding. Maar wat schrijf je erbij? Visa versa. Hoe koppel je beeld succesvol aan tekst?

Dat kan ik je allemaal leren. 

Ik geef drie verschillende workshops: brand awareness, creatieve content en bloggen voor beginners. 

Wat krijg je ervoor?

  • Kennis van content. Ik leer je alles over de verschillende manieren waarop je kunt communiceren met én naar je doelgroep.
  • Handvatten om je contentstrategie op poten te zetten.
  • Tools om je de resultaten van je inspanningen te meten.
  • Content creatie waarin de doelgroep zich volledig kan vinden.
  • Content die past bij het medium. Een social media bericht schrijf je anders dan een blog bijvoorbeeld.
  • Je leert zelf teksten schrijven waar jij en je doelgroep blij van worden.

Handig wanneer:

  • Je graag je verhaal wilt vertellen, maar niet weet hoe je het moet opschrijven.
  • Je niet zo goed weet waar je moet beginnen of wat je wilt vertellen.
  • Schrijven niet jouw pluspunt is maar je het wel wilt leren.
  • Je graag advies zou willen krijgen over wat je wel en niet kunt delen.
  • Communicatie en marketing niet jouw sterkste kant is.
  • Je geen kostbare tijd wilt verspillen aan zelf uitzoeken hoe alles moet.
  • Je geen dubbel werk wilt doen.
  • Je zelf aan je communicatie wilt werken.
  • Je zelf content wilt gaan maken.
  • Je graag nieuwe dingen wilt leren.

Als je niet weet naar welke haven je wilt zeilen, is geen enkele wind de juiste.